Coca-Cola – #Hophophop mlžná stěna - Starcom Mediavest Group - Flema 2016

Shrnutí

Květen 2015. Pozornost českého národa se upírá k jedinému místu, k O2 Areně v Praze, kde se právě koná MS v ledním hokeji.

Jako partner šampionátu je Coca-Cola v centru dění a společně s fanoušky podporuje český národní tým prostřednictvím kampaně #Hophophop.

Vedle O2 Arény a fanzóny obsazujeme Refresh zónu v Galerii Harfa a stavíme tam úplně novou reklamní plochu o rozměru téměř 40 metrů čtverečních. V jejím středu je unikátní magická obrazovka – MLHA (FOG SCREEN), díky které ožívají 3D hologramy dvou českých reprezentantů a lákají fanoušky, aby se s nimi vyfotili nebo si zaskákali a podpořili tak český tým.

Žádný okolo procházející fanoušek nemohl odolat, aby se nedotkl magické projekce, nezaskákal si s českými hráči, či neprošel obrazem a nechal se tak osvěžit mlžnou stěnou. Během 18 dnů šampionátu bylo vytvořeno a vysdíleno na sociálních sítích přes dva a půl tisíce fotek a videí.

A navzdory faktu, že český tým skončil bez medaile, naše nová, naprosto unikátní reklamní plocha přinesla fanouškům množství radosti, úsměvů, podpory a osvěžení.

Přesně tak, jako Coca-Cola.

Big Idea

V hlavní roli čeští hokejisté, inovativní formát na principu Fog screen a místo na dosah od šampionátu – to jsou klíčové aspekty netradiční komunikace, která přilákala tisíce návštěvníků a vygenerovala brandovaný  obsah šířící se sociálními sítěmi.

Strategie

Po čem touží fanoušci v průběhu šampionátu víc, než se setkat přímo s hráči a vyjádřit jim tak svoji podporu?

Coca-Cola to umožnila alespoň virtuálně, díky unikátnímu nosiči, který pracoval na principu Fog Screen, na kterou se promítaly 3D hologramy hokejových hvězd, členů českého národního týmu - Jana Koláře a Jakuba Nakládala.

Realizace

Pro spojení fanoušků s hokejisty, členy českého národního týmu, jsme vybrali tzv. „Refresh zónu“ v Galerii Harfa, fanouškovskou zónu na dosah od O2 Arény.

Vytvořili jsme jednotku s vlastním klimatem, atmosférou a životem umožňující promítání našich hokejových reprezentantů prostřednictvím 3D hologramu v životní velikosti. Několik desítek nahraných smyček s hokejisty pak vytvořilo opravdu reálný zážitek, který ještě umocňovala interaktivita, s jakou hokejisté vyzývali kolemjdoucí k účasti na společném focení a skákání ve stylu kampaně #hophophop.

Celou aktivitu doprovázely hostesky, které asistovaly fanouškům při focení, iniciovaly sdílení vygenerovaného obsahu na sociálních sítích s hashtagem #hophophop a zároveň promovaly soutěž, která kolem aktivace probíhala.

Výsledek

Díky Coca-Cole se hokejoví fanoušci dostali o trochu blíže ke svým idolům a Coca-Cola zase mnohem blíže ke svým spotřebitelům.

Žádný okolo procházející fanoušek nemohl odolat, aby se nedotkl magické projekce, nezaskákal si s českými hráči, či neprošel obrazem a nechal se tak osvěžit mlžnou stěnou. Během 18 dnů šampionátu bylo vytvořeno a vysdíleno na sociálních sítích přes dva a půl tisíce fotek a videí.

A navzdory faktu, že český tým skončil bez medaile, naše nová, naprosto unikátní reklamní plocha přinesla fanouškům množství radosti, úsměvů, podpory a osvěžení.

Přesně tak, jako Coca-Cola.