Jacobs Crema Gold – Pohoda a Relax s O2 TV - CARAT Czech Republic - Flema 2015

Big Idea

Taky se vám zdá, že v záplavě každodenních povinností snadno zapomeneme na relax - ten cenný čas strávený odpočinkem, který nám navrací síly? -  Jacobs Crema Gold nám tyto chvíle zpříjemňuje nejenom samotným šálkem jemné a voňavé kávy, ale skutečně přináší zážitek navíc.

A jak by tyto příjemné chvíle pohody káva Jacobs Crema Gold mohla navíc obohatit?
Co takhle přinést do pohodlí domovů kvalitní a jinak placený video obsah, který se již na trhu formuje a stále nabývá na popularitě?

Proto JCG v kooperaci s O2 TV vytvořila unikátní a dosud ojedinělý projekt partnerství.  O2 TV speciálně pro partnera JCG nabídla zdarma svým zákazníkům O2 TV patnáct kvalitních celovečerních filmů s ženskou tématikou - pojďme si vychutnat šálek lahodné kávy Jacobs Crema Gold u příjemně laděného filmového zážitku s O2 Videotékou.

Strategie

JCG je produkt, který se profiluje jako moderní a nadčasový, buduje atributy spojené s chvílemi plné pohody, chuťových požitků a relaxace. A pro tyto speciální chvíle Jacobs Crema Gold - káva s jemnou chutí a bohatou pěnou -  přináší v její strategii různé pojetí relaxu, mimo jiné i odreagování spojené s dávkou filmového prožitku.

U našich zákazníků sledujeme neustále sílící trend konzumace video obsahu, především kvalitních filmů a zábavy, proto jsme přišli s nápadem oslovit O2 TV Videotéku. Přináší velmi kvalitní obsah v komfortním prostředí domova a naplňuje tímto partnerstvím veškeré hodnoty produktu a cíle kampaně.

JCG je první značka vůbec, jež ke svému zviditelnění využila partnerství s O2 TV. V rámci kampaně, která běžela od 23. března po dobu pěti týdnů, kombinovala několik forem podpory, vycházející z nabídky internetové televize. Cílem bylo zapojit produkt do konceptu co nejvíce přirozenou a zároveň viditelnou formou vzájemného partnerství.

Realizace

Partnerství s Videotékou O2 TV se soustředila do měsíce dubna 2015, období kde se stále rádi uchýlíme k odpočinku formou filmové zábavy.

V souladu se svým komunikačním konceptem nabízel produkt Jacobs Crema Gold v obrandované sekci videotéky O2 TV dárek v podobě tří filmů týdně zdarma. Při startu kampaně byla využita SMS rozesílka a direct mail na uživatele, dále značka intenzivně komunikovala prostřednictvím bannerů a spotové reklamy. Na spolupráci s O2 TV upozorňovala také videa, běžící na portálech Prima, Stream, České televize a YouTube.

Kromě projektu s O2 TV spolupracoval Jacobs Crema Gold také s obsahem TV Nova, která zdarma zpřístupnila tematicky a historicky nejzajímavější díly seriálu Ulice, které jsou standardně dostupné pouze pro předplatitele videoportálu Voyo.

Výsledek

Výsledkem spolupráce bylo oslovení 180 tisíců domácností – zákazníků O2 TV. Sledovanost obsahu O2 TV Videotéky vzrostla meziročně o 131 %.

Propojení značky JCG s Videotékou O2 TV posílilo vnímání značky jako moderní a inovativní, přinášející nejenom lahodnou kávu, ale navíc příjemné filmové prožitky.