Jihlavanka - Dívka ve žlutém - TRIAD Advertising - Flema 2016

Shrnutí

Aby Jihlavanka oslovila svoje fanoušky skrze TV, místo tradiční reklamy, která otravuje, jsme jim sledování TV ještě vylepšili. 

Do seriálu Přístav na TV Prima jsme jako tvař Jihlavanky umístili naši vlastní postavu – milovnici kávy a blogerku Jitku (Dominika Býmová).

Jejím primárním úkolem nebylo jen propagovat Jihlavanku, ale stát se přirozenou součástí děje. Její postava se v seriálu začala přirozeně objevovat, až se postupně nenásilně prolnula do vedlejší postavy, která má svůj příběh a objevuje se jednou týdně.

A po skončení každého dílu si nad kávičkou s diváky o seriálu povídala na svém blogu www.divkavezlutem.cz.

TV reklamu jsme rozšířili do online a Jihlavanka tak byla přirozeně přítomná po čas celého seriálu. 

Big Idea

Dívka ve žlutem je úplně nový reklamní formát “human product placement”. Do seriálu Přístav na Primě obsadili naši vlastní postavu - Dívku ve žlutém, která miluje kávu a TV komunikaci rozšiřuje v online.

Blogerka Jitka vystupovala v seriálu Přístav a poprvé v ČR propojila dění v TV s internetem. Skrze Facebook se bavila s našimi fanoušky a na svém blogu psala zákulisní celebrity info ze seriálu. 

Pro spotřebitelky Jihlavanky jsme tak vytvořili novou celebritu, která je jejich kamarádka a se kterou se mohou bavit nad kávičkou o drbech ze seriálu.

Strategie

Spotřebitelé Jihlavanky, ženy 30+ v menších městech, milují seriály a život celebrit. Pro TV komunikaci jsme vybrali nový seriál Přístav, který průměrně v roce 2015 sledovalo 743 000 diváků (share 19,12 %).

Pro efektivní komunikaci s naší cílovou skupinou v TV a na internetu jsme využili crossmediální komunikaci a “human product placement”.

Naše vlastní celebrita, Dívka ve žlutém, hrála přímo v seriálu. Po konci každé epizody na svém blogu sdílela zákulisní informace z dění seriálu. Komunikace z TV sa tak rozšířila do online prostředí pomocí blogu www.divkavezlutem.cz a Facebooku.

Jeho cílem bylo čtenáře bavit a přinést dodatečné příběhy a zajímavosti z Přístavu, DIY návody, chutné recepty na dezerty ke kávě či jen úsměvné příběhy všedního dne - témata, která budují Jihlavanku jako poctivou a inovativní značku kávy. Blog a další sociální sítě mají divákovi vyplňovat mezičas, kdy pořad není v televizi.

Mediální strategie:
Mimo vystupování v seriálu se Dívka ve žlutém objevila také v různých relacích v TV, v hlavních zprávach na TV Prima (share 22,35 % v cílové skupině 15+) a lidé ji také mohli potkat osobně na roadshow Jihlavanky. Dívka ve žlutém se stala nenásilným symbolem inovace značky Jihlavanka. 

Realizace

Dívka ve žlutém se objevovala v různych epizodách seriálu Přístav na TV Prima. Dej seriálu rozvíjela na svém blogu www.divkavezlutem.cz

Výsledek

  • Více jak 100 000 interakcí s Dívkou ve žlutém na socialních sítích. 
  • Přes 1 000 čtenářů blogu denně
  • Pořad Přístav průměrně v roce 2015 sledovalo 743 000 diváků (share 19,12 % v cílové skupině 15+).
  • Účinkovaní Dívky ve žlutém v hlavních zprávach na TV Prima (share 22,35 % v cílové skupině 15+).
  • Sales výsledky: Jihlavanka Espresso se v roce 2015 během vysílání seriálu Přístav stala nejkonzumovanější kávou na trhu.