Launch Jack Daniel’s Tenessee FIRE – Nespalte se.. (první skutečně zapálený inzerát) - Starcom Mediavest Group - Flema 2016

Shrnutí

Nový Jack Daniel’s Tennessee Fire – to je výbušně ohnivá směs skořice a whiskey Jack Daniel’s.

"Ohnivý" vizuál v tiskové reklamě tvořilo v pozadí rozžhavené uhlí či dřevo.

Tento efekt jsme dramatizovali tím, že tato část  inzerátu v celém nákladu časopisu Maxim byla skutečně ohořelá.

Tím inzerát získal další rozměr – charakteristicky ohnivou vůni i strukturu.

Ohořelý inzerát vyšel  v nejčtenějším lifestylovém časopise pro muže Maxim a ohněm zavoněl jak čtenářům, tak reklamním odborníkům.

Jack Daniel’s Tennessee Fire. Nespalte se, pijte namražené!

Big Idea

"Ohnivý" vizuál v tiskové reklamě byl umocněn tím, že část vlepovaného inzerátu byla skutečně zapálená a ohořelá. Tím inzerát získal další rozměr – charakteristicky ohnivou vůni i strukturu.

Strategie

V květnu 2015 proběhl launch nového produktu rodiny JD – Tennessee Fire s nulovou znalostí produktu na českém trhu, . Hlavním cílem bylo vybudování povědomí o produktu. Dalším cílem bylo „naučit“ spotřebitele, jak JD - Tenessee Fire konzumovat, a to jako namražený shot. Cílovou skupinou byli muži 21-29, ABC.

Silnou TV a on-line kampaň, která generovala reach, jsme doplnili touto nestandardní formou komunikace v magazínu Maxim, který je dlouhodobě nejprodávanějším nejčtenějším lifestylovým časopisem pro muže v ČR.

Realizace

Vizuály uvádějící drink na trh dramatizují namraženou lahev JD Tenessee Fire na rozžhaveném, doutnajícím dřevě, či uhlí. Část tohoto dřeva a uhlí jsme nechali opravdu rozhořet a inzerát tak získal vysoce autentickou strukturu a vůni.

Každý z 35 tisíc vlepů byl ručně hořákem zapálen a včas tekutým dusíkem uhašen, aniž by byla důležitá část vizuálu poškozena.

Ohořelý inzerát byl pak vlepen do časopisu Maxim a vyšel 18. září 2015.

Výsledek

Čtenáře si ohořelý inzerát získal svojí autenticitou, charakteristicky ohnivou vůní a strukturou.

Reklamní katy zase dotaženou exekucí, proto Jackův ohořelý inzerát umístili na prvním místě Reklamní katovny za 36. týden 2015 (zdroj:Mediár)