MINI - Nové MINI – Vyzkoušej ho! - Media Marketing Services - Flema 2014

Big Idea

 

Kampaň byla zvolena tak, aby motivovala posluchače k vyzkoušení nového MINI, a zároveň vedla k zapamatování hlavních benefitů vozu. Fajn rádio vyhlásilo koncept Fajn MINI (TAXI), v rámci kterého mohli posluchači zdarma využít 3 nová MINI v ulicích jako taxík. Stačilo automobil poznat a znát z vysílání „MINI benefit dne“. Celá radiová i internetová komunikace probíhala ve stylu MINI – „trendy značka, cool zábava, hi-tech vychytávka, super odvaz“.

 

Strategie

 

Pro komunikaci bylo zvoleno Fajn rádio, které formátem odpovídá cílové skupině MINI (25-35 let). K vyvolání zájmu o nové MINI nám posloužil koncept „taxislužby zdarma“. Posluchači mohli tuto předváděcí jízdu s bonusem vyhrát, museli ale vědět, jak nové MINI vypadá, a znát z vysílání aktuální heslo (benefit) dne.
Promotion akce bylo masivní, každý den bylo odvysíláno 6 anoncí a 4 moderátorské vstupy, které komunikovaly nejen mechaniku akce a benefity nového MINI, ale zároveň podporovaly image stylové „trendy vychytávky“.

 

Vizualizace nového MINI probíhala přes FCB (27 postů) a Youtube kanál Fajn rádia. Součástí byla i internetová podpora (video starter spoty na ČSFD, bannery na elle.cz a maxim.cz). Off-air prezentaci nového MINI jsme završili prezentací na akci s masovou návštěvností – na Pražském Majálesu.

 

Realizace

 

Realizace akce probíhala podle plánu, posluchači aktivně vyhledávali 3 nová MINI v ulicích a využívali možnosti dopravy zdarma, pouze původní stylizace promotion Fajn MINI TAXI, musela být komunikačně pozměněna a odstraněno slovo TAXI. Jelikož se promotion stala rychle známou, pražští taxikáři si prostřednictvím Policie ČR vymohli odstranění slova TAXI z polepu vozů. Původní koncepce však byla zachována - každý výherce měl možnost získat zdarma odvoz do místa dle svého výběru – max. však 50 km.

 

Z vybraných jízd byly pořízeny fotografie a videa, které měli posluchači možnost vidět na Youtube kanálu Fajn Radia. Účast na Pražském Majálesu byla vrcholem off-air komunikace – nová MINI zde vidělo 20.000 lidí. 

 

Výsledek

 

V rámci 6 týdenní kampaně bylo odvysíláno 278 klientských sdělení MINI mimo reklamní bloky. Díky mechanice stoupla znalost benefitů nového MINI v cílové skupině 25-35let.

 

Testovací jízdu s novým MINI vyzkoušelo 199 posluchačů. Videa z jízd měla přes 6.000 zhlédnutí. Internetová podpora na ČSFD, elle.cz a maxim.cz vygenerovala 45.103 prokliků. Nová MINI vidělo na Pražském Majálesu 20.000 lidí.