PROCHÁZENÍ ARCHIVU NEJLEPší MALá KAMPAň

  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: McCANN Prague
    400. výročí úmrtí jednoho z nejgeniálnějších literárních autorů Wiliama Shakespeara nás inspirovalo k vytvoření projektu, který umožnil okamžité ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: ZARAGUZA CZ
    Žádné dvě tabulky čokolády Studentská pečet nevypadají stejně. Konkrétně tedy její zadní strana je díky různé velikosti, množství a uspořádání ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MEC Slovakia
    Peter Sagan je jednoznačne najlepším cyklistom sveta. Od minulého roka je hlavnou tvárou 4G siete Slovak Telekomu pretože je rovnako rýchly a spoľahlivý ako mobilná sieť Telekomu. Peťo sa ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Attention!Media
    Millennials je stav mysli. Demograficky jsou to lidé ve věku 15 – 34 let, lifestylově pak lidé, kteří se chtějí bavit společně se svými přáteli. Demografie nám ukázala, která ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: TRIAD Advertising
    Dívka ve žlutem je úplně nový reklamní formát “human product placement”. Do seriálu Přístav na Primě obsadili naši vlastní postavu - Dívku ve ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starcom Mediavest Group
    Generace Z proplouvá old-school médii s netečnou přezíravostí.Zajímají je pouze zážitky s kamarády, mezi které počítají své oblíbence z YouTube, ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    Co by se stalo, kdybychom čas, který strávíme hraním her věnovali na dobrou věc? Týdně strávíme po celém světě více než 3 miliardy hodin týdně hraním her, tak pojďme ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Mindshare
    Toni&Guy povzbuzuje lidi, aby byli jedineční, a přináší jim inspiraci. Prostřednictvím sloganu Hair meet wardrobe ukazuje, že mít stylový a unikátní účes je stejně tak ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    Hlavní myšlenkou kampaně byla aktivace a vtažení naší cílové skupiny do konverzace v rámci důvěrně známého a přirozeného prostředí a především ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší malá kampaň
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Savencia SK
    Realizácia kampane LIPTOVEČKA prebiehala na reálnom liptovskom salaši RD v Hybiach za pomoci ochotného a svojej práci oddaného reálneho baču a jeho 4 valachov. Autentické prostredie ... více >>
nalezeno 137 záznamů