PROCHÁZENÍ ARCHIVU NEJLEPší VYUžITí OOH

  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starcom Mediavest Group
    V hlavní roli čeští hokejisté, inovativní formát na principu Fog screen a místo na dosah od šampionátu – to jsou klíčové aspekty netradiční komunikace, ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starmedia Co.
    Avon chcel, aby ženy v predvianočnom čase trochu spomalili, užili si ho po svojom a hlavne nezabúdali na seba. A keďže najkrajšie je nečakané prekvapenie, vymysleli sme, že ženám darujeme užitočné a ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starmedia Co.
    TV spot predstavoval moderného kráľa, ktorý si užíva život. Rozhodli sme sa rozšíriť ho a v reálnom prostredí predstaviť dnešnému kráľovi, ako vyzerala ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: ZenithOptimedia Group
    Lokální podpora nových poboček je z hlediska OOH často ztížena zákazem reklamy a absencí běžných formátů. Dostupné formáty jsou často nekvalitní a jejich efekt je ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starcom Mediavest Group
    Brána polibků jako nadstavba globální komunikace „Share a Kiss“ umožňující vyjádřit a zaznamenat svoje city v reálném světě díky jedinečné exekuci. Relevance ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: TRIAD Advertising
    Místo reklam jsme na zeď pivovaru vyvěsili velkoplošné tabule s pozitivními komentáři našich fanoušků. OOH prostor se tak změnil na obranou zeď pivovaru a fanoušci doslova na ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: McCANN Prague
    1. máj nás inspiroval k projektu, který dokáže propojit strategickou komunikaci značky: „Probuďte, co je ve vás. Naše síť vás jistí“ a přizpůsobit tuto komunikaci ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    Chtěli jsme dopřát fanouškům úplně nový zážitek a díky moderním technologiím je napojit na zápasové dění. A přesně proto jsme jako první v České ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    Hlavní myšlenkou kampaně bylo umožnit zákazníkům si prakticky vyzkoušet, jak funguje superrychlý internet LTE. Pro realizaci jsme zvolili obchodní řetězec Kika, kde v nastylizovaných ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití OOH
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Mindshare Slovakia
    Módne značky nás zvyčajne dva krát ročne zaplavujú množstvom trendy outfitov a je skutočne veľmi náročne vybrať si a skombinovať ich tak, aby čo najviac vyzdvihli osobnosť každej ženy. My sme tieto ... více >>
nalezeno 146 záznamů