PROCHÁZENÍ ARCHIVU NEJLEPší VYUžITí DIGITáLNíCH MEDIí

  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MADE BY VACULÍK
    Bylo potřeba zajistit cílovou peněžní částku 100.000,- Kč v co možná nejkratším čase. Proto byla zvolena cesta crowdfundingu a oslovena široká veřejnost. více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    V souladu s právě probíhající kampaní s agentskou tématikou jsme chtěli podpořit „bondovský“ potenciál našich zákazníků. Zároveň jsme se ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha
    Chtěli jsme být vidět, být stále na očích a říkat „jsme T-Mobile a kromě nejlepších telekomunikací, umíme i televizi“. Přitom ale nenuceně a za žádnou cenu jsme ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: ZARAGUZA CZ
    Žádné dvě tabulky čokolády Studentská pečet nevypadají stejně. Konkrétně tedy její zadní strana je díky různé velikosti, množství a uspořádání ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Carat Czech Republic s.r.o.
    Miňonky jsou již řadu let hlavně o radosti se podělit. Abychom do komunikace vnesli nový vítr, posunuli jsme ji od dělení se o produkt do sféry úplně odlišné. Ženám však velice ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: McCANN Prague
    Celá kampaň byla postavena na insightu, který je typický pro mladou generaci v ČR, ale i jinde ve světě. Mladí lidé si chtějí užívat, žít svůj život naplno. Nechtějí se omezovat, ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Plzeňský Prazdroj a.s.
    Během velkých sportovních aktivit je v prostředí TV a outdooru  obrovský přetlak reklamy. Klíčem k úspěchu je propojení standardních ATL aktivit s online prostředím, kde ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: JANDL Praha
    Téměř každým utkáním seźony 2015–2016 severoamerické NHL, ve kterém se objevil, přepisoval Jaromír Jágr dějiny. Jágr je nejen nejúspěšnějším ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: OUTBREAK
    Provokativní reklama zastihávala cílovou skupinu kontextově - stavěla na insightech míst či časů tak, aby odpovídala konkrétní situaci daného místa či okamžiku, v níž se ... více >>
  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití digitálních medií
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MEC Czech, s.r.o.
    Nabídnout chytrá řešení kuchyně METOD chytře, tedy přímo v reklamním formátu.Vsadit na formáty, které mají schopnost dosáhnout vysoké míry interakce ... více >>
nalezeno 131 záznamů