PROCHÁZENÍ ARCHIVU NEJLEPší VYUžITí KINOREKLAMY

  • Rok: 2016
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: JANDL Praha
    ČEZ podporuje festival již patnáct let. To je dlouhá doba a spousta pravidelných návštěvníků festivalu celou tu éru zažila a odnesla si na festival nehynoucí vzpomínky. Rozhodli jsme se ... více >>
  • Rok: 2014
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: vítěz
    Přihlašovatel: MEC Czech
    Koncept „Rodina nás baví“ měl za úkol přimět rodiny, aby se v dnešní uspěchané době zamyslely nad svými sny. Děti mají tisíce snů a přání a proto jsme ... více >>
  • Rok: 2013
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: vítěz
    Přihlašovatel: digita.sk, s.r.o.
    Predstavenie novej funkcie Samsung Galaxy S4 „Dynamický záber“ v "živej" kinoreklame. Súčasťou spotu bolo živé vystúpenie parkouristu, ktorého počas salta vo vzduchu fotí kamera a diváci na plátne následne vidia výsledný záber ... více >>
  • Rok: 2013
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha s.r.o.
    Inovativní. Jednoduché. Využívá mobilní technologie. Pobaví. Podporuje hlavní atributy značky T-Mobile. Chová se jinak v době klasického sponzoringu. Vystupuje z řady, nachází svojí cílovou skupinu a to vše s lehkostí a ... více >>
  • Rok: 2013
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Starcom Media Vest Group, spol. s r.o.
    „Vykutálená rošťárna“ je nový slogan Fidorky, která využívá hravosti svého jedinečného kulatého tvaru a hezkých vzpomínek, které lidem zůstaly z čokoládových medailí. Nový positioning se obrací na lidi, kteří jsou stále ... více >>
  • Rok: 2012
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: Grand Prix
    Přihlašovatel: STARMEDIA Co., s.r.o.
    Ideálne je vidieť, počuť a osobne zažiť čo dokáže aktuálny technologický zázrak Samsung SMART TV. Vyskúšaj si najunikátnejšiu funkciu televízora - ovládanie hlasom, zábavnou formou, na nečakanom mieste v kine. více >>
  • Rok: 2012
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: Mediaedge:cia Slovak Republic s.r.o.
    Začiatkom roku 2012 Slovak Telekom oživil svoj produkt predplatených volacích kariet EASY o nový variant EASY FREE, ktorý prináša hlavne mladým zákazníkom bezkonkurenčne najvýhodnejšie volania len za 9 eurocentov za minútu, superlacné ... více >>
  • Rok: 2012
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha s.r.o.
    Celý rok 2011 T-Mobile strategicky podporoval nárůst prodejů tzv. chytrých telefonů s mobilním připojením k internetu. Kampaň Angry birds, launchovaná v červnu 2011, si kladla za cíl podpořit celoroční strategii a soustředit se v ... více >>
  • Rok: 2011
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: Grand Prix
    Přihlašovatel: Mediaedge:cia Slovak Republic s.r.o.
    Kino je miesto, kde veľká skupina ľudí prežíva spoločné emócie a delia sa o ne spolu. O tom je aj koncept Slovak Telekomu, ktorý chce, aby sa ľudia o pocity vzájomne delili. Preto sme vo vianočnej kampani túto silu kina chceli využiť na ... více >>
  • Rok: 2011
    Kategorie: Nejlepší využití kinoreklamy
    Ocenění: účastník
    Přihlašovatel: MediaCom Praha s.r.o.
    Kampaň mobilního operátora T-Mobile Prepaid Relaunch podporovala prodej služby Twist tarif, kdy zákazník získal volání po páté minute nebo po určitém počtu SMS zpráv všechny další v daný den v rámci 24 hodin zdarma. Spojujícím ... více >>
nalezeno 20 záznamů