PROCHÁZENÍ ARCHIVU NEJLEPší VYUžITí RADIA
- Rok: 2016Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: TRIAD AdvertisingAbychom pozvali Plzeňáky na Gambrinus den, vytvořili jsme místo klasického radiospotu festivalovou hymnu. Píseň “Tuten den” jsme napsali v lokálním dialektu a zhudebnila ji místní ... více >>
- Rok: 2016Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: RadiohouseKampaň byla zvolena tak, aby motivovala posluchače k vyzkoušení Renaultu Kadjar, a zároveň vedla k zapamatování hlavních benefitů vozu ve spojení s dealerem Renault Praha Zličín.Fajn ... více >>
- Rok: 2016Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: RadiohouseHlavní myšlenkou je chytré, přirozené propojení marketingových aktivit rádií k posílení povědomí o vlastní značce Šikland. Areál Šikland je ... více >>
- Rok: 2015Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: vítězPřihlašovatel: CARAT Czech RepublicBBDR se dlouhodobě profiluje jako značka, která oslavuje rána. Jaké ráno, takový den. Každé ráno můžeme slavit nějakou, třeba i malou výhru - ať už se jedná o prvních ... více >>
- Rok: 2015Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: shortlistPřihlašovatel: PHD SKSprcha je miesto, kde mnohí z nás naberajú odvahu na to, čo by za iných podmienok asi ťažko zvládli, a už vôbec nie pred reálnym publikom. Okrem vyzliekania sa jej jednou s tých činností ... více >>
- Rok: 2015Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: RADIOHOUSEVyužít masivní a dlouhodobé snídaňové promotion sítě Hitrádií k představení možností kávovaru Tassimo a ke komunikaci kvalitní a čerstvé snídaně ... více >>
- Rok: 2015Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: Mindshare SlovakiaGlobálny rebrandingový komunikačný koncept kampane Myslite UNIQA udal jej hlavné smerovanie. Hľadali sme cestu, ako dosiahneme, aby sa ľudia navzájom povzbudzovali pri uskutočňovaní život meniacich ... více >>
- Rok: 2015Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: účastníkPřihlašovatel: PHD a.s.Hlavním cílem radiové komunikace Ramy bylo dostat do hry emoce, které segmentu margarínů tolik chybí. Jenže, jak vytvořit emoce v rádiu, kde je veškeré dění ... více >>
- Rok: 2014Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: vítězPřihlašovatel: Media Marketing ServicesŠkolní lyžák, pokud je povedený, jejedním z momentů, na které člověk vzpomíná celý život. A právě takto laděnévzpomínky stály u zrodu myšlenky na realizaci soutěže Fajn lyžák na Klínovci.Našim posluchačům jsme nabídli ... více >>
- Rok: 2014Kategorie: Nejlepší využití radiaOcenění: shortlistPřihlašovatel: Regie Radio MusicŽádný teenager nechce být brán jako dítě. Naopak chce ukázat, že má svůj názor a sám se svými přáteli dokáže víc než jiní. Je soutěživý a ... více >>
nalezeno 40 záznamů