Strongbow – showREC úplně nejvíc - Starcom Mediavest Group - Flema 2016

Shrnutí

„Strongbow na ledu, to je cider z jablek úplně nejvíc.“

Pod tímto heslem vyrazila  značka na lov mladých trendy konzumentů, kteří se rádi baví, poslouchají hudbu a sjíždí vtipná videa na internetu.

Přesně pro ně resuscitoval Strongbow pořad showREC [šou-rek], originální zábavní internetově-televizní pořad televizní stanice Óčko, který pod taktovkou klasika MatYESe Dvořáka oblékl do kratšího a zábavnějšího formátu, napuštěného zkvašeným jablečným moštem.

Devět na míru šitých pořadů SHOWREC ÚPLNĚ NEJVÍC tak přes léto přinášelo porci #uplnenejvic internetové legrace doplněné o inspirace typu „čím se ještě dá otevřít lahev cideru“, nebo challenge  „jak taky rozpůlit jablko, když to nejde v dlani a je po ruce láhev Strongbow“. Televizní formát podpořily i formáty na sociálních sítích protagonistů pořadu a samotného Óčka.

Pořad showREC úplně nejvíc pak přirozeně sponsoroval Strongbow, cider z jablek úplně nejvíc.

Přispěl tak k úspěšnému uvedení Strongbow na trh, přičemž v prodejích po sezoně 2015 předběhl i největšího rivala, Kingswood.

Během prázdnin top-of-mind Strongbow narostla z 4% na 12%, spontánní brand awareness z 11% na 32%.

 

Big Idea

Chce-li se do sponsoringu pustit cider z jablek úplně nejvíc, potřebuje program, který je pro cílovou skupinu úplně nejvíc. Ideálně takový, který je plný úplně nejvíc zábavných věcí a ještě z něj kape cider z jablek úplně nejvíc.

To je pak #uplnenejvic #bigidea.

Strategie

Takové podmínky mohl splnit pouze na míru šitý program a specifickém televizním kanálu.

Realizace

Strongbow proto resuscitoval pořad showREC [šou-rek], originální zábavní internetově-televizní pořad televizní stanice Óčko, který pod taktovkou klasika MatYESe Dvořáka oblékl do kratšího a zábavnějšího formátu, napuštěného zkvašeným jablečným moštem. Product se tak ocitl v placementu, který byl živelný, vtipný a zábavný, prostě #uplnenejvic

Výsledek

Devět na míru šitých pořadů SHOWREC ÚPLNĚ NEJVÍC každý týden přes léto přinášelo porci #uplnenejvic tématické internetové legrace, inspirace typu „čím se ještě dá otevřít lahev cideru“, nebo challenge „jak taky rozpůlit jablko, když to nejde v dlani a je po ruce láhev Strongbow“.

Přispěl tak k úspěšnému uvedení Strongbow na český trh, přičemž v prodejích po sezoně 2015 předběhl i svého největšího rivala, Kingswood.

Během prázdnin top-of-mind Strongbow narostla z 4% na 12%, spontánní brand awareness z 11% na 32%

(Zdroj: StarTrack, ČNP /500 respondentů 18-25 let)