T – Mobile - IPTV - MediaCom Praha - Flema 2016

Shrnutí

Na jaře 2016 launchuje T-Mobile zcela nový produkt, svoji IPTV. Protože naší doménou jsou technologie a inovace, chtěli jsme našim zákazníkům i tento produkt přestavit inovativní formou. Zvolili jsme vizuálně atraktivní formu. Kde jinde propagovat televizi než u „Pohyblivých Obrázků“? Natočili jsme videoreklamu a umístili ji před vidoobsah na různých českých serverech.  Bannery běžely porůznu skoro všude. TV na nás koukala z plakátu ze zastávek při čekání na autobus. Co ale chybělo? Chtěli jsme vyvolat pocit, že videoobsah na internetu vám přináší T-Mobile. Že díky T-mobile se teď můžu koukat na svůj oblíbený pořad, rozhovor nebo hudební klip… Jenže jak na to? Nápad byl nakonec jednoduchý, realizace už méně. Vyhrála myšlenka orámovat video přehrávače na internetu takovým způsobem, aby měl každý uživatel dojem, že se rovnou dívá na naši TV. 

Big Idea

Chtěli jsme být vidět, být stále na očích a říkat „jsme T-Mobile a kromě nejlepších telekomunikací, umíme i televizi“. Přitom ale nenuceně a za žádnou cenu jsme nechtěli překážet a obtěžovat uživatele. Napadlo nás, zkusit najít web s vysokou mírou návštěvnosti a zaměřením na videoobsah, kde by reklama nepůsobila rušivě, ale zároveň by byla dominantní, a kam by se vešlo celé naše sdělení. 

Strategie

Umístit přehrávaný videoobsah do T-Mobile TV kreativy tak, aby uživateli nevadila a nenutila jej tak přepnout přehrávané video do fullscreenu. Bylo nutné vybrat „vizuálně čistou“ platformu, nezahlcenou reklamními plochami, kde by působila naše kreativa dominantně. 

Realizace

Vybrali jsme si videoslužny společnosti Economie na Aktuálně.TV, zejména DVTV pro formální čistotu jejich webu a pro relevanci videoobsahu k naší cílové skupině. Dalším podstatným důvodem byl fakt, že takovýto projekt zatím na webech Economie doposud neběžel, takže tu byla šance aby T-Mobile Tv byla průkopníkem. Pro kreativní agenturu bylo náročné vejít se s kreativou do vymezeného a omezeného prostoru, nakonec zvítězila jednoduchost a kreativa splňuje všechny výše zmíněné požadavky.

Výsledek

Vysoká míra proklikovosti. 100% SOV. Ohlas napříč mediálním spektrem. Formát vyvolal velký zájem i u konkurenčních mediálních agentur. Vydavatelství Economia teď může nabízet tento nový formát i ostatním reklamním zadavatelům.